Matkailu avartaa, kirjat auttavat saamaan samantapaisia kokemuksia kotonakin

keskiviikko 22. syyskuuta 2010

Blogin teemaeläin...

... on tässä. 

Kaverini otti projektikseen tuunata H&M kengät virkeämpään kuosiin ja niistä tuli uskomattoman upeat. Wau.

Olen lueskellut tämän viikon pikkuveljeltä lainaamaani kirjaa "The Men Who Stare at Goats". Kirja on vähän outo, kuten pikkuveljiltä saadut kirjat joskus ovat. Leikisti-isoveljeni, eli vaihtoaikojeni isoveli, taas tituuleerasi kirjasta tehtyä elokuvaa hyvinhyvin kummalliseksi. Tähän mennessä lukemani 70 sivun perusteella olen kyllä valmis pitämään kirjaakin aika outona. Tekisi suorastaan mieli kaivaa arvosteluja esiin, kun en vielä ole tajunnut edes onko kirja tai onko sen tarkoitus olla faktaa vai fiktiota vai kenties faktaa esittävää fiktiota. Huokaus.

4 kommenttia:

  1. Ihanat kengät!
    Hih joo mä olen nähnyt tuon vuohileffan ja mulla meni ihan yli se. En tykännyt yhtään.

    VastaaPoista
  2. Uskomattoman ihanat kengät!! "Tuunaa kenkäsi"-puoti pystyyn vaan!

    VastaaPoista
  3. Kiitos kaikille, mustakin kaveri voisi hyvin perustaa "tuunaa kengät" -puodin :).

    Donna, minua alkoi tuo elokuva nyt kuitenkin kiinnostaa, vaikka kirjakin aikasmoisen hassu oli :D.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, se julkaistaan pian!